Shoo allihopa tbx igen:)

Aja igår var det grönan har köpt mitt guldkort. Sov hos adam i torsdags för vi skulle åka tillsammans ditt möta jesper i station 11.20 aja vi satt o kollade på film zombie zombie zombie ganska rolig men endå skum. Aja vi vaknade nästa dag pratade adam var så trött så jag lät honom sova 20 min till fixade mig och så vaknade han och började fixa sig. Skulle te frisören först var tvungen att klippa mig hade för mkt hår. iallfall först drog vi med moppe till mig tog pengar drog te frisören klippte mig drog hem lämnade moppen vi tog med en väska med hårspräj och vax och dricka för man behöver sånt. Aja endå så när vi kom i tåget satt jag o lyssnade på musik och vi pratade och hållde på när vi närmade oss tog jag min väska spräjade ass mkt hårspräj och så började vi gå när vi åkte buss mot grönan var det fint väder sen från ingenstans började det öss rägna seriöst mitt hår varade inte mer än en timme xD. aja köpte mitt guldkort blev bra som fan! vi åkte i flera timmar träffade zaki där också han var med några aldrig möt faktist. Men iallfall sen var jag med jesper o adam dom åkte och jag letade efter dom tyvär men det var väll ett stort misstag så skiter i det vi gick in i det där glas rummet vi såg skit roliga ut haha det var ganska kul. senare mkt senare träffade vi nora och hennes kompisar fast bara ett tag sen vart vi tvugna att dra hem så inte mkt hände den dagen precis men iallfall det var en bra dag :P kom hem dushade och fixade mig och chattade och sen blev jag trött så gick o la mig.

stoppar bilder sen hittar inte min sladd bye !

[kriii]


Kommentarer
Postat av: Tixie

Roligt :) dåligt med dina vänner där du kanske borde hålla reda på dom. Föresten kolla min fina blogg :)

2009-06-13 @ 15:43:23
URL: http://frankentix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0