Var med min bror idag :)

Aja idag efter skolan hängde jag med min broder adam :) vi bestämde att vi skulle sola men först skulle man ha nåt att dricka och att äta xD så vi drog te ica där var vi faktist 45 min elr nåt vi visste inte vad vi skulle köpa men vi skulle bli nyttiga så vi köpte nacho chips och gräddfil och vatten. Iallfall när vi var klara där drog vi till ett ställe och där var det för mycket myror så vi drog vidare te adams ställe där hittade vi två mål det första var tjooock smutsig så vi tog den andra där satt vi solade åt nacho chips med gräddfil drack miniral vatten HAHA:Ö men det var fett kul iallfall ! ajde sen när han skulle dra hem följde jag med han ner te station berättade allt om chile det var tjoock nice där asså! :) aja sen drog han jag drog hem dushade böt kläder och nu äter jag kriii mat pommes köttbullar och ingen sås tyvär det var slut :/ aja Hajdooo

Bröder för livet Kriii and coewby! bröder för livet ! alltid du o jag bror !

[kriii]

Kommentarer
Postat av: Gabbe

Fett skönt måste prova det nån dag :)

2009-06-01 @ 20:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0