Brännbolls tuneringen !!

Fyfan vad kul det var, var med jesper hela dagen :) vi hade ass kul jag och min bror vi satt och snackade vi åkte tillsammans i tåget med jonthe och markus o melina. Sen när vi kom fram var vi tvugna att gå hela vägen -.- fett drygt det tog 20 min att gå typ jag och jonthe gjorde det bästa av situationen och pratade om nästa år när alla har moppeder. Iallfall vi gick o gick o gick fick damp för det var så jävla långt! aja tillslut kom vi fram vi satte oss jag o jesper och så var vi tvugna att spela ! aja vi förlorade mot 7b :/ tyvär vi vann en enda match och den andra blev oavgjord :/ iallfall vi gick vidare till våran sista match men jag pallade inte spela med mitt lag elr fick inte så vi böt till 8b som värkade behöva hjälp :P iallafall vi spelade och det var kul sen på hemma vägen åkte eddie,markus,jonthe bil jag jocke och jesper och samuel gick och jag o samuel fick för oss att lyfta :P vi visade bennen och vi gjorde tummen men nej... ingen stannade och jag garvade så mkt så att jag ramlade ner hade endå så jävla ont i fötterna fattar inte hur dom andra orkade gå xD sen väntade vi på tågen snackade med franck hade ass kul!!!! iallfall när vi kom fram stack vi elr aa chillade med min bror tills hans buss kom :P seg som faen och kastade glass på malin föresten natalie ser ut som en tomat brände ansiktet :P BYE!!!!  :


vi lyftar so what! HAHAHA vi fick ingen lyft !! :P


Vi rollar! Planen fett jobbit ramlade 24 7 :P



[Kriii] Skriver mer sen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0